Peruutusoikeus ja palautusehdot

Peruutusoikeus ja palautusehdot:

Sinulla on oikeus peruuttaa tämä sopimus neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Jos haluat peruuttaa sopimuksen, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@keliakialiitto.fi tai puhelimitse 03 2541330. Tee ilmoitus 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Palautusohjeet:

Jos peruutat sopimuksen, sinun on lähetettävä palautettavat tuotteet takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja myyntikelpoisia.

Pakkaa tuotteet huolellisesti, ja liitä mukaan tilauksen mukana tullut lähetyslista. Asiakas vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista.

Palautukset voi postittaa osoitteeseen:

Keliakialiitto ry.
Hammareninkatu 7
33100 Tampere

Pyydä aina Postista kuitti palautuksesta, ja säilytä se, kunnes rahat ovat palautuneet tilillesi. Kuitti on tosite siitä, että olet palauttanut tuotteet määräajassa.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, saat vahvistuksen sähköpostilla. Hyvitys palautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimituskulut. Palautamme maksusuoritukset viivytyksettä, ja viimeistään 14 päivän kuluttua palautetun tuotteen saapumisesta.

Tuotteen vaihto:

Voit vaihtaa tuotteen toiseen palauttamalla tuotteen meille palautusohjeidemme mukaisesti. Tämän jälkeen voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupastamme.

Lunastamaton paketti:

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Mikäli peruuttamis- tai palauttamisilmoitusta ei ole tehty ja paketti palautuu noutamattomana Keliakialiitto ry:lle, vähennämme maksunpalautuksista lähetyksen toimittamisesta ja palauttamisesta koituneet postitus- ja käsittelykulut.

Reklamaatiot:

MIkäli tilaamasi tuote on viallinen ja haluat tehdä reklamaation, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse verkkokauppa@keliakialiitto.fi tai puhelimitse 03 2541 330. Asiakaspalvelusta saatte ohjeet tuotteen palauttamista tai vaihtoa varten. Reklamaatiotapauksissa tuotteen palautuksesta aiheutuneet postikulut korvataan asiakkaalle.