Tilaus-, toimitus- ja maksuehdot

Yleistä:

Seuraavat ehdot ovat voimassa 1.8.2022 alkaen.

Keliakialiiiton verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille henkilöille Manner-Suomeen.

Hinnat sisältävät arvolisäveron 10% (kirjat) ja 24% (muut tuotteet). Potilasoppaista ja esitteistä ei peritä lainkaan arvonlisäveroa.

Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai tilaukseen liittyvien mahdollisten epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi tuotteita verkkokaupasta hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.

Tilaaminen:

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Hintaan lisätään toimituskulut, jotka määräytyvät ostosten painon ja koon mukaan. Näet tarkat toimituskulut kassalla.

Maksuvaihtoehtoina verkkokaupassa on korttimaksu ja verkkopankkimaksut.

Tärkeää! Maksettuasi tuotteet odota, kunnes palaudut automaattisesti Keliakialiiton verkkokaupan sivuille, tai klikkaa itsesi takaisin verkkopankin linkistä. Näin varmistat, että tilauksesi rekisteröityy järjestelmäämme.

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa näkyvät tilaustietosi. Tarkasta tilausvahvistuksen sisältö ja jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme. Kun tilauksesi on käsitelty ja laitettu Postin kuljetettavaksi, lähetämme sinulle toimitusvahvistuksen.

Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkistathan lähetyksesi saapuessa, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Käsittelemme tilaukset 7 arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta. Tarjouskampanjoiden aikoina tilausten käsittely voi kestää normaalia kauemmin.

Toimitus ja toimituskulut:

Posti on nostanut viime aikoina posti- ja pakettipalveluiden hintoja voimakkaasti. Tästä johtuen olemme joutuneet nostamaan myös verkkokauppamme toimituskuluja alk. 1.6.2023

Toimitamme tilauksia ainoastaan Manner-Suomeen. Toimitustapa ja -kulut määräytyvät ostosten painon ja koon mukaan. Ostoskori laskee toimituskulut automaattisesti ja lisää ne kassalla tilauksen loppusummaan.

Tilaukset toimitetaan Postin kuljetuspalveluiden kautta, postituspäivämme ovat tiistai ja torstai.

Toimituskulut:
Kirjelähetys 4,60 €
Pikkupaketti 7,90 €
Postipaketti 12,90 - 14,50 €

Kirjelähetys ja pikkupaketti toimitetaan vastaanottajan postiluukkuun tai -laatikkoon Postin perusjakelun mukana. Postipaketti toimitetaan noudettavaksi pakettiautomaattsta tai Postin asiakaspalvelupisteestä.

Emme vastaa viivästyksestä, jotka johtuvat meistä riippumattomista syistä ja jotka ovat määräys- tai vaikutusvaltamme ulkopuolella tai mitä muuten yleisesti pidetään ylivoimaisena esteenä.

Maksuehdot:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Pankkimaksut:

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut:
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
OP-lasku:
Maksutavan käyttö edellyttää yli 20 vuoden ikää, maksukykyä sekä suomalaisen pankin verkkopalvelutunnuksia.
Luottopäätös perustuu maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. Sen vuoksi käyttöönoton yhteydessä kysytään tulot ja velanhoitomenot sekä tarkastetaan luottotiedot.
OP Lasku tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden maksaa erissä. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 €, ja erissä maksaessa vuosikorko on 19,95 %. Jos  maksat laskusta minimierän, se siirtyy automaattisesti erämaksuun. Lisää tietoa OP-laskusta täällä: OP-lasku