Tilaus-, toimitus- ja maksuehdot

Yleistä:

Seuraavat ehdot ovat voimassa 1.8.2020 alkaen.

Keliakialiiiton verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille henkilöille. Yleishyödyllisenä järjestönä Keliakialiitto ry. ei ole arvonlisäverovelvollinen, joten hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa (AVL 4 §). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai tilaukseen liittyvien mahdollisten epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin

Tilaaminen:

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Hintaan lisätään toimituskulut, jotka määräytyvät ostosten painon ja koon mukaan. Näet tarkat toimituskulut kassalla.

Maksuvaihtoehtoina verkkokaupassa on korttimaksu ja verkkopankkimaksut.

Tärkeää!

Maksettuasi tuotteet odota, kunnes palaat automaattisesti Keliakialiiton verkkokaupan sivuille, tai klikkaa itsesi takaisin verkkopankin linkistä. Näin varmistat, että tilauksesi rekisteröityy järjestelmäämme.

Tilausvahvistus:

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa näkyvät tilaustietosi. Tarkasta tilausvahvistuksen sisältö ja jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkistathan lähetyksesi saapuessa, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Toimitus ja toimituskulut:

Toimitamme tuotteita ainoastaan Suomeen. Tuotteet toimitetaan Postin kuljetuspalvelujen kautta. Toimitustapa ja -kulut määräytyvät ostosten painon ja koon mukaan. Ostoskori laskee toimituskulut automaattisesti ja lisää ne kassalla tilauksen loppusummaan.

Toimituskulut:
Kirjelähetys: 3,90€
pikkupaketti 6,90€
postipaketti 11,90€

Käsittelemme tilaukset viikon sisällä niiden saapumisesta. Tilaukset toimitetaan Postin kuljetuspalveluiden kautta, postituspäivämme ovat maanantai ja torstai. Tiedotamme poikkeavista toimitusajoista verkkosivuillamme.
Emme vastaa viivästyksestä, jotka johtuvat meistä riippumattomista syistä ja jotka ovat määräys- tai vaikutusvaltamme ulkopuolella tai mitä muuten yleisesti pidetään ylivoimaisena esteenä.

Maksuehdot:

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut:
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)
Luottokorttimaksut:
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.